Komunikacja medialna w społeczeństwie

Wizerunek firm na współczesnym rynku ma coraz większe znaczenie z punktu widzenia wyników finansowych, które dana firma będzie osiągała. Jednocześnie budowanie wizerunku firmy jest znaczenie trudniejsze i jest czasochłonne natomiast utrata wizerunku może nastąpić w znacznie krótszym czasie.

Jednym z powodów takiej sytuacji jest to, że przekazywanie informacji negatywnych jest znacznie bardziej szybkie w stosunku do przekazywania informacji pozytywnych. Z tego powodu między innymi tak ważna jest obecnie skuteczna komunikacja medialna, która pozwala na kreowane odpowiedniego przekazu w przypadku trudnych sytuacji w firmie

Jednocześnie ważne jest by komunikacja kryzysowa było realizowane przez doświadczonych specjalistów, którzy mogą zapewnić skuteczność realizowanych działań. Nie bez znaczenia jest również by specjaliści nie podejmowali działań, które będą nieskuteczne lub przyniosą negatywne wyniki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *